19 iunie 2011

Ardei umpluti cu ciuperci





Ingrediente :
- 1 caserola de ciuperci pleurotus
- ardei gras
- 2 cesti pasta de rosii
- 3 cepe
- 3 morcovi mici
- 3 lg nuca macinata
- 2 oua
- 2 cesti de orez
- cimbru , sare si piper
- patrunjel verde
- 5 sau 6 catei de usturoi
- 1 cana de apa
- 3 lg de ulei
- cca. 1 kg de rosii


Se macina nuca si se maruntesc ciupercile (se pot face la robot ).


Ceapa se toaca , morcovul se da pe razatoare si se calesc in cele 3 lg de ulei.


Se adauga ciupercile si cimbru


Se spala 2 cesti de orez.


Se adauga peste compozitia de ciuperci , ceapa si morcov.


Se amesteca mereu sa nu se prinda orezul , pana scade apa lasata de ciuperci si compozitia nu mai este apoasa.
Se stinge focul si se lasa la racit.
Cand este rece se adauga : 2 oua , 3 lg de nuca macinata si patrunjel.
  


Ardeii se spala , se curata de samburi si se aseaza intr-o tava unsa cu unt.


 Se umplu 3/4


In gura fiecarui ardei punem rondele de rosii si presaram cimbru.


Separat preparam sosul.
Decojim 3 rosii si le taiem cubulete , curatam si tocam usturoiul si patrunjelul.

  
Pregatim 2 cesti de pasta de rosii , 1 cana de apa , sare si piper.


Amestecam toate ingredientele .


Le adaugam in tava peste ardei.


Se tine la cuptor pana se rumenesc ardeii si scade sosul.


Servim impreuna cu sosul din tava si smantana.


POFTA BUNA !



2 comentarii:

  1. foarte, foarte bun
    ca de altfel tot ce am incercat, simplu, ierftin si bun
    Iar eu am cautat destul de mult pe inetrnet retete vegetariene , insa nu prea imi ieseau
    Este singurul site de retete care imi reusesc, felicitari .
    Singura problema care o am este cu retetele ce trebuie sa folosesc cuptorul, acolo mai am de invatat
    Bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Minunat blogul ! Acum l-am descoperit!
    Sunt vegetariana iar retele tale ma vor ajuta mult pe viitor. Ardeii umpluti sunt programati pentru weekend! Multam! :)

    RăspundețiȘtergere