22 iulie 2011

Pilaf cu ciuperci


 Pilaful este o mancare foarte satioasa si gustoasa in acelasi timp. Singura problema pe care am avut-o cu acest fel de mancare , a fost atunci cand am hotarat sa folosesc mai rar vegeta in bucatarie, aveam impresia ca nu are nici un gust mancarea :)
Acum am facut rost din Italia de vegeta biologica si o folosesc in general la supe si pilaf.




Ingrediente :
- 2 cani de orez
- 2 cuti mici de ciuperci in ulei sau ciuperci proaspete
- 3 cepe
- 2 morcovi
- 1 ardei gras
- patrunjel
- vegeta , sare , piper


Ceapa se toaca si morcovul se taie rondele.
Ardeiul se poate taia cubulete, eu il tai bucati mari pentru ca nu imi place gustul ardeiului gatit , imi place doar aroma pe care o da mancarii.


Ceapa , morcovul si ciupercile se amesteca cu ulei si apa si se lasa sa fiarba inabusit cateva minute.


Intr-un vas termorezistent punem 2 cani de orez spalat bine si adaugam restul de ingrediente.


Adaugam 6 cani de apa calduta cu aceeasi cana in care am masurat orezul.


Punem si patrunjelul si introducem la cuptor pana scade apa si se fierbe orezul.


Servim simplu sau alaturi de salata de rosii.


POFTA BUNA !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu