24 august 2011

Crackers



Tot de pe blogul Laurei Adamache , m-am inspirat si pentru acesti biscuiti sarati si crocanti .




Ingrediente :
- 250 g faina
- 120 ml apa calduta
- 30 ml ulei de masline
- 5 g de sare
- 1 lg-ta de zahar
- 1 lg-ta drojdie uscata


Amestecam faina cu drojdia si separat : apa calduta + uleiul de masline + zaharul + sarea.
Apoi punem faina intr-un vas si incorporam amestecul preparat anterior.


Rezulta un aluat elastic , pe care il lasam la dospit 1ora si 30 minute.


Aluatul dospit.


Taiem o hartie de copt ,de dimensiunea tavii de aragaz si asezam aluatul in mijloc.


Intindem aluatul in foaie subtire ,direct pe hartia de copt.


Taiem foaia de aluat in patratele si intepam cu furculita de 3 ori ,fiecare biscuite.


Eu am facut biscuitii picanti si am presarat : sare ,piper si boia dulce.
Se pot face simpli sau doar sare ,praf de usturoi , oregano , etc.


Pentru cine are cuptor cu grade :) - 170 pentru 20 de minute.
La cuptorul meu pe gaz , la foc mediu a durat 25 minute.


Lasam biscuitii sa se raceasca si ii servim ca aperitiv sau oricand avem chef sa rontaim ceva :)


Va sfatuiesc sa faceti portii duble , pentru ca sunt foarte buni.


POFTA BUNA !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu