21 august 2011

Mancare de praz cu masline



Cand am mancat prima data ,mancare de praz cu masline , avea orez in compozitie si pentru ca mi-a placut foarte mult , asa am preparat-o intotdeauna.



Ingrediente :
- 3 fire de praz
- 1 ceapa
- 2 morcovi mici
- 1 cutie de rosii in bulion sau cateva linguri de pasta de rosii
- 1 cescuta de orez
- 3 lg de ulei
- masline negre
- 1 lg-ta de zahar
- patrunjel
- sare si piper


Inabusim ceapa si morcovul in ulei cu putina apa.


Prazul il curatam si il taiem rondele.


Apoi il adaugam peste ceapa si morcov.
Mai adaugam putina apa si il lasam sa dea cateva clocote.


Adaugam cutia de rosii , orezul si cantitate tripla de apa calda , cantarita cu recipientul in care am avut orezul.


Lasam sa fiarba pana este fiert de jumatate orezul.


Apoi adaugam maslinele intregi si 1 lg-ta de zahar.


Cand este gata, presaram patrunjel verde, sare si piper dupa gust.


Pentru cine este fan praz :) este o mancare foarte gustoasa.


POFTA BUNA !


2 comentarii:

  1. Eu am nimerit niste masline cu un gust mai 'ciudat'. Pe-aici am o problema cu maslinele negre, nu prea gasesc pe placul meu. Dar in afara de masline, mancarea a ieshit super buna, sigur o s-o repet. Multzumesc! (De cand cu blogul tau, mai toata ziua stau prin bucatarie ) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa zic de masline , ei nu au vrac , sa poti sa le gusti ?

    De cand cu blogul meu si eu stau mai toata ziua prin bucatarie :)

    RăspundețiȘtergere