27 august 2011

Tiramisu




Tiramisu este una din prajiturile noastre preferate.
Se prepara usor , este racoroasa si foarte fina.
Deoarece cafeaua dauneaza grav sanatatii :) , cel putin in cazul meu , am folosit cafea decofeinizata.




Ingrediente :
- 1 pachet piscoturi
- 1 cutie Mascarpone 
- 500 ml frisca 
- 150 g zahar
- 1 iaurt danone cremosso
- 1 plic de cappuccino (optional)
- 500 ml cafea
- 1 lg-ta de rom (optional)
- cacao ( pentru decor)


Se mixeaza zaharul cu branza Mascarpone si iaurtul pana se topeste zaharul.


Frisca se bate separat.


Peste prima compozitie se adauga , optional , un plic de cappuccino dizolvat cu 1-2 lg-te de apa calda.
Adaugarea pliculetului de cappuccino ii da o aroma mai buna si va recomand acest lucru.
Eu am avut cappuccino decofeinizat :)


Amestecam usor prima compozitie cu frisca batuta.


Trecem repede piscoturile prin cafeaua racita in care am pus 1 lg-ta de rom ...


 ....si le asezam intr-o tava in care am pus folie alimentara.


Peste piscoturi punem crema si apoi , din nou, un rand de piscoturi inmuiate in cafea.


Peste ultimul strat de crema presaram cacao si punem prajitura la frigider pentru cateva ore.


Eu deja am inceput sa mananc :)


POFTA BUNA !


7 comentarii:

  1. super prajitura! e preferata mea!
    o intrebare: unde gasim cappucino fara cofeina? ce firma il produce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am gasit in Italia .Producatorul este Nestle (brand Nescafe).
    Nu stiu daca se gaseste si in Romania , am cautat dar pana acum nu am gasit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astazi am dat peste tine ca sa zic asa si sunt fascinata de tot ce e aici,bafta in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm...delicios si super simplu. L-am facut si eu saptamana trecuta si cred ca o sa il repet azi sau maine (la cererea "clientzilor" :)) ). :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Te pup Lavi.
    Se face repede si e una din prajiturile noastre preferate.

    RăspundețiȘtergere