17 august 2011

Vinete cu aluat de cartofi



La acest fel de mancare va trebuie cartofi sfaramiciosi , eu am folosit cartofi rosii. Am incercat si cu cartofi albi, dar nu stiu ce soi am avut, pentru ca a iesit un piure foarte moale si dupa ce am pus untul ,oul si faina, s-a facut si mai fluid , asa ca l-am aruncat si am incercat cu alt soi de cartofi :)



Ingrediente pentru aluat :
- 1 kg de cartofi
- 100 g faina
- 1 ou
- 100 g unt
- sare



Ingrediente pentru umplutura :
- 3 vinete potrivite
- 4 rosii
- 150 g cascaval
- 2 oua
- 150 g smantana dietetica
- cimbru, busuioc
- 1 leg. patrunjel
- sare si piper


Taiem vinetele felii.


Le inabusim in apa cu ulei , adaugand apa ,atunci cand se evapora.


Punem feliile de vinete la scurs intr-o sita.


Rosiile le decojim si le taiem feliute.


Separat pregatim aluatul de cartofi.
Fierbem cartofii cubulete in apa cu sare si apoi ii scurgem de apa.


Adaugam untul si facem un piure.

 Punem oul si amestecam bine .


Adaugam treptat faina .


Ungem cu unt si tapetam cu pesmet un vas termorezistent si adaugam aluatul de cartofi.


Punem un strat de vinete...


... un strat de rosii si condimente.


 Adaugam cascavalul dat pe razatoare.


Deasupra adaugam cele 2 oua amestecate cu smantana si patrunjel.
Presaram piper si sare grunjoasa.


Punem tava la cuptor pentru aprox. 40 minute.


Dupa ce s-a racit putin , se taie si se serveste cu ketchup picant sau dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu