09 decembrie 2011

Cornulete fragede






Ingrediente :
*pentru aluat :
- 125 g unt
- 4 galbenusuri
- 1 praf de sare
- 1 lg. esenta de vanilie
- 100 ml smantana
- faina cat cuprinde aluatul
*pentru umplutura :
- gem , rahat 
* separat - zahar pudra



Se amesteca untul cu esenta de vanilie , un praf de sare si galbenusurile .


Adaugam smantana si amestecam bine .


Incorporam treptat faina amestecand cu lingura la inceput si apoi cu mana .


Aluatul nu trebuie framantat prea mult . Dupa ce se formeaza aluatul in punem in folie la frigider (eu l-am pus cateva minute in congelator).


Impartim aluatul in 2-3 parti , il intindem in foaie subtire si il taiem in patratele .
Aluatul se intinde foarte bine doar daca este rece , daca se incalzeste se inmoaie si se lucreaza greu .
Eu am scos treptat bucatile de aluat din frigider (congelator) , pe masura ce le intindeam .


Va recomand sa umpleti cornuletele cu un gem gros sau bucatele de rahat . Eu am avut un gem mai moale si a iesit din cornulete :(



Asezam cornuletele in tava pe hartie de copt si le punem in cuptorul incins pana se rumenesc .


Peste cornuletele calde presaram zahar pudra si le lasam sa se raceasca .


 Sunt foarte bune .


Se pot servi simple sau alaturi de un pahar cu lapte .



POFTA BUNA !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu