04 octombrie 2012

Pateu de fasole




Ingrediente :
- 600 g fasole fiarta
- 1cutie ciuperci (180 g )
- 1 capatana mica de usturoi
- 20 masline 
- 1 lg-ta boia
- 10 lg ulei
- sare si piper


Eu folosesc ciuperci conservate in ulei (aduse din Italia) sunt excelente.


Punem intr-un vas: fasolea, ciupercile si usturoiul si folosim mixerul vertical pentru a le face pasta.


Am luat din Grecia anul acesta niste masline foarte bune (nu stiu cum se numesc) sunt stafidite si se pot folosi foarte bine la pateuri pentru ca nu au apa.


Adaugam maslinele fara samburi si boiaua , apoi mai mixam de cateva ori.


Asezonam cu sare si piper si incorporam uleiul sau pentru cine prefera in locul uleiului se poate folosi maioneza (3-4 lg).
 Eu am facut ambele variante :)


Servim pateul pe feliute mici de paine prajita.



POFTA BUNA !


2 comentarii:

  1. Arata grozav si-l voi testa pentru fiica-mea,cu siguranta o sa-i placa!O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizita, Flory.
    Am si eu o fetita si ei i-a placut pateul, sper sa-i placa si fetitei tale.
    O zi placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere